gamemakerturkey - Silah Değiştirme
 
Kategoriler
Ana Sayfa
Hile Sistemi
Sürükleme
Can ve Zırh
Silah Değiştirme
Anahtarlı Kapı Geçişi
bu dersimde 1 karekterle nasıl 1 e basınca farklı mermi 2 ye basınca farklı mermi atılcağını anlatacağım
gerekenler
mermi1
mermi2
karekter
düşman

fazla uzatmadan başlayalım ilk olarak karekterin create eventine
can=100//bu karekterin canı oluyor
ates1=true//burada ise mermi 1 aktif dedik
ates2=false//burada mermi 2 kapalı dedik
şimdi karekterin step eventine bildiğimiz bir kod
if keyboard_check(ord("A")) {x-=10};
if keyboard_check(ord("D")) {x+=10};
if keyboard_check(ord("S")) {y+=10};
if keyboard_check(ord("W")) {y-=10};
press 1 eventine
ates1=true
ates2=false
press 2
ates1=false
ates2=true
şimdi global left pressed
if ates1=true
instance_create(x,y,mermi1)
if ates2=true
instance_create(x,y,mermi2)
şimdi düşmana gelelim
mermi1 ilecollisune evente .burdakinin aynısını mermi2 içinde yapın
instance_destroy()

hoşkalaın



Bugün 2 ziyaretçi (5 klik) kişi burdaydı!
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol